OBCHODNÍ PODMÍNKY
Pro ty, co chtějí vědět, jak to je
Tyhle podmínky jsou jednoduché, čisté a srozumitelné.
Nechci hrát na nějakou drobnou výjimku v odstavci 8.3.2. Chci, abychom si rozuměli jako chlapi, jako lidi.
1.1 1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky") upravují práva a povinnosti společnosti No Limit Institution s.r.o., IČO: 05517397, DIČ: CZ05517397 , se sídlem Sídliště U Nového nádraží 679, 41801, Bílina, Česko, (dále jen „Poskytovatel") a fyzické či právnické osoby využívající služby Poskytovatele (dále jen „Klient").
Prodej zajišťuji skrze weby:
www.josefhoang.cz | www.uzdravsveja.cz | www.prosperujicimuz.cz
1.2 Předmětem činnosti Poskytovatele je prodej digitálních produktů, e-booků, poskytování mentoringu, vzdělávacích programů a seminářů.
2. UZAVŘENÍ SMLOUVY
2.1 Smlouva mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká dokončením objednávky a zaplacením ceny za objednanou službu či produkt.
2.2 Klient odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami a souhlasí s nimi.
3. DODÁNÍ PRODUKTŮ A SLUŽEB
3.1 Po zaplacení objednávky obdrží Klient přihlašovací údaje k objednanému produktu nebo službě, případně potvrzení účasti na semináři či jiné akci.
3.2 Digitální produkty jsou dodávány elektronicky prostřednictvím e-mailu nebo zpřístupněním v členské sekci webových stránek Poskytovatele.
3.3 Přístupové údaje jsou určeny výhradně pro osobní potřebu Klienta a nesmí být sdíleny s třetími osobami.
4. PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1 Platby za produkty a služby Poskytovatele lze provést:
- Bankovním převodem
- Online platební bránou GoPay
- Online platební bránou Stripe
- Prostřednictvím opakovaných plateb u klubových členství
4.2 Faktura je automaticky vystavena a zaslána Klientovi po přijetí platby.
4.3 Ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak.
5. GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ
5.1 U digitálních produktů a e-booků neposkytuje Poskytovatel garanci vrácení peněz, není-li v konkrétním případě uvedeno jinak.
5.2 U ostatních produktů a služeb poskytuje Poskytovatel garanci vrácení peněz do 14 dnů od zakoupení, pokud Klient není s produktem či službou spokojen.
5.3 U roční spolupráce pro muže NEBO RESTARTU21 poskytuje Poskytovatel speciální garanci vrácení peněz v délce 100 NEBO 60 dní za následujících podmínek:
- Klient projde všemi videi a materiály v členské sekci
- Klient se zúčastní všech čtvrtečních sdílecích kruhů během 100 dní
5.4 Pokud Klient nesplní kteroukoliv z podmínek uvedených v bodě 5.3, nárok na garanci vrácení peněz zaniká.
6. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
6.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (GDPR).
6.2 Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů dostupném na webových stránkách Poskytovatele.
7. AUTORSKÁ PRÁVA
7.1 Veškeré materiály poskytnuté Klientovi v rámci produktů a služeb jsou chráněny autorským právem.
7.2 Klient není oprávněn poskytnuté materiály šířit, kopírovat či jinak rozmnožovat bez písemného souhlasu Poskytovatele.
8. REKLAMACE
8.1 Reklamace se řídí reklamačním řádem Poskytovatele a příslušnými právními předpisy.
8.2 Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adrese INFO@JOSEFHOANG.CZ nebo písemně na adrese sídla Poskytovatele.
9. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
9.1 Klient, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů bez udání důvodu, s výjimkou případů uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
9.2 Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje zejména na dodávku digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, pokud byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
10. KLUBOVÁ ČLENSTVÍ A OPAKOVANÉ PLATBY
10.1 U produktů s opakovanými platbami (klubová členství) může Klient členství kdykoliv zrušit v uživatelském rozhraní nebo zasláním žádosti na e-mail INFO@JOSEFHOANG.CZ.
10.2 Zrušením členství ztrácí Klient přístup k obsahu a službám spojeným s členstvím po uplynutí již zaplaceného období.
11. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
11.1 Klient, který je spotřebitelem, má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.)
Napište nám na info@josefhoang.cz.
Ozveme se Vám a najdeme řešení.
Děláme to, co slibujeme. A totéž očekáváme od Vás.
Pokud do toho jdete, jděte naplno.